.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقيمي/ غائله فتنه خاموش‌بردار نيست

نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: ترويج ولايت فقيه زمينه ساز ظهور امام زمان است.

احمدعلي مقيمي اظهار داشت: ولايت فقيه و ايده‌هاي امام راحل رمز بقاي انقلاب و اسلام است و در عمل ثابت شده كه ولايت فقيه شايستگي و جايگاه لازم را براي هدايت مردم دارد.
وي افزود: ولايت فقيه اصل مهم و اساسي در هموار سازي راه براي ظهور امام زمان و انقلاب مهدي موعود (عج) است و هر چه اين اصل اساسي بيشتر ترويج شود، راه براي رهبري امام عصر (عج) فراهم مي‌شود.
مقيمي با بيان اينكه عدالت و ظلم ستيزي از جمله نيازهاي جامعه امروزي براي رسيدن به سعادت و آسودگي است، خاطرنشان كرد: در اين ميان بايد شرايط ظهور فراهم شود كه مهمترين آن اطاعت پذيري از ولي فقيه است.
نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فعاليت مراكز و فرقه‌هاي منحرف بهائيت و شيطان پرستي و ... خاطر نشان كرد: هدف اصلي آن ها مبارزه با فرهنگ مهدويت و فكر امام زماني است كه بايد جلوي اين افكار و تبليغات گرفته شود.
مقيمي با بيان اينكه خرافات آفت مهم اسلام و انتظار است، اضافه كرد: امام زمان (عج) امام خوبي‌ها و پاكي‌هاست و بايد شرايط جامعه را براي مديريت اين امام همام فراهم كنيم.
وي گفت: جامعه با ظلم و جور با عدالت منافات دارد و تا زماني كه ظلم و بي‌عدالتي در جوامع حاكم باشد ظهور امام زمان نيز به تعويق خواهد افتاد.
مقيمي خرافات در انتظار را در راستاي اهداف استكبار دانست و افزود: استكبار در همه شرايط در فكر بهره‌برداري به نفع خود است و بايد با هوشياري و اطاعت‌پذيري از ولي امر مسلمين از رواج خرافات در اسلام و جامعه جلوگيري كنيم.
وي با اشاره به جريانات فتنه انتخابات دهم رياست جمهوري اظهار داشت: جريانات فتنه و برخي از عملكردهاي آنان نيز در راستاي خرافه‌پراكني در جامعه بوده است.

* غائله فتنه خاموش‌بردار نيست
مقيمي با بيان اينكه غائله فتنه خاموش‌بردار نيست، ادامه داد: بايد در اين راستا با اطاعت‌پذيري از ولايت فقيه حركت كنيم و تابع اوامر ايشان باشيم تا در گرداب فتنه غرق نشويم.
وي هوشياري و افزايش بصيرت ديني و سياسي را مهمترين عامل در جلوگيري و افزايش فعاليت اين فتنه در جامعه دانست و يادآور شد: ولايت فقيه در امتداد ساير ولايت‌ها قرار دارد و اين ولايت در كنار ولايت خدا و پيامبر قرار دارد و ما بايد با تابعيت محض ايشان جامعه را از انحرافات نجات دهيم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.